Questa patch v. 2.26 permette l'utilizzo di Unreal con qualsiasi video card via Direct3D.
(https://www.forumzone.it/public/uploaded/Glide/200372613235_unreal05.jpg)
Ecco le novità di questa release:
- Il codice Direct3D ora è il medesimo di quello di Unreal Tournament.
- Il codice del sonoro ora è il medesimo di quello di Unreal Tournament.
- Migliorate le prestazioni del multiplayer.
- Nuovi comandi della console "Disconnect" e "Reconnect".
What's new?
- Direct3D Render Device
- Updated to the same Direct3D code as in Unreal Tournament version 420.
Sound
- Updated to the same sound code as in Unreal Tournament version 420.
- Networking Improved dedicated server performance.
- Fixed packet id wraparound error causing client-side weapons to disappear.
- Fixed packet size overrun causing packets to be lost.
- New DISCONNECT and RECONNECT console commands.
- New server -profilestats command line option for performance monitoring.
[Download] (https://www.3dfxzone.it/files/download/giochi/patches/unrealpatch226final.zip) (7.24mb)
Ciao ciao